Realizacja sprzedaży w sklepie internetowym www.adamushurt.pl odbywa się według regulaminu (dalej jako Regulamin) zamieszczonego poniżej.

Dane Sprzedającego:
„ADAMUS” Zaopatrzenie Salonów Urody
ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 54
41-940 Piekary Śląskie
NIP: 645-175-67-43
tel. (32) 726 30 41; 505 707 336

ING BANK ŚLĄSKI 68 1050 1621 1000 0090 6528 9846

Oferta przedstawiona przez Sprzedającego na stronach internetowych nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
Wszystkie dostępne ceny produktów są cenami brutto wyrażonymi w polskich złotych. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili potwierdzenia złożenia zamówienia przez Sprzedającego. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź prowadzania w nich zmian.

1. Zamówienia:
Zamówienia można składać za pośrednictwem sklepu internetowego, telefonicznie, oraz poprzez adres e-mail: adamushurt@op.pl
Zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego i e-mail są przyjmowane całą dobę - przez cały rok.
Przyjęcie zamówienia przed jego realizacją jest potwierdzane za pośrednictwem poczty e-mail lub w szczególnych przypadkach za pośrednictwem telefonu.
Do zamówionego towaru dołączamy dowód zakupu.
Do realizacji zamówienia niezbędne jest podanie
a) Imię i nazwisko / nazwa firmy
b) Dokładny adres (ulica, numer, kod pocztowy, miejscowość)
c) Adres e-mail (ewentualnie numer telefonu)
Sprzedający zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku zamówień budzących wątpliwości.

2. Metody płatności:
- Przedpłata - przelewem tradycyjnym na konto bankowe podane w regulaminie;
- Płatność gotówką – przy odbiorze osobistym;
- System płatności on-line Transferuj.pl - administrowany przez Transferuj.pl Krajowy Integrator Płatności SA z siedzibą w Poznaniu,
(61-808 Poznań, Św. Marcin 73/6), wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000412357, NIP: 7773061579;

W przypadku wyboru płatności w formie przedpłaty przelewem KLIENT zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy sprzedaży w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, chyba że Strony Umowy sprzedaży postanowią inaczej.

3. Wysyłka:
Zamówienia realizowane są w kolejności zgłoszenia w terminie 48godz. (dni robocze) od ich złożenia. Czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu w przypadku braku towaru na magazynie (o czym kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany)
Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
Zamówiony produkt/y jest wysyłany za pośrednictwem firmy kurierskiej POCZTEX.
Koszty przesyłki w całości obciążają Kupującego i są doliczane przez Sprzedającego do wartości zamówionych produktów.
Wysyłka towarów za granicę jest realizowana tylko po wpłacie na konto bankowe (koszt takiej wysyłki ustalany jest indywidualnie).

"DARMOWA WYSYŁKA":
Obejmuje jedynie transakcje płatne z góry po wpłacie na konto;
- Gdy wartość towaru w transakcji przekroczy 300,00 zł, Kupujący pokrywa jedynie należność za towar;
Darmowa wysyłka możliwa jest jedynie na terenie państwa polskiego

4. Zwrot

adres do zwrotu:
"Adamus" Zaopatrzenie Salonów Urody
ul. Wyszyńskiego 54
41-940 Piekary Śląskie

Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
(Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość,
może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny. Możliwe jest
odstąpienie od umowy w terminie 14 dni od dnia objęcia towaru w posiadanie.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać listownie na powyżej
wskazany adres firmy, lub drogą elektroniczną na adres e-mail:
adamushurt@op.pl

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy kupującemu wszystkie otrzymane płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania przez konsumenta zwracanego towaru.
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności na konto bankowe wskazane przez konsumenta.

Zwroty oraz towar do wymiany przyjmujemy wyłącznie w oryginalnym opakowaniu w stanie nienaruszonym, nieużywanym, nierozpieczętowanym wraz dołączonym dowodem zakupu paragonem/fakturą

Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniego odstąpienia od umowy.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W takim wypadku zwracamy odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony produkt.

Formularz odstąpienia od umowy.

Imię i nazwisko
Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów:
nazwa produktu:
data zakupu:
adres
data (odstąpienia od umowy)
nr konta bankowego na który mają być zwrócone pieniądze
Podpis (jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej)

5. Reklamacja

W chwili odbioru towaru kupujący jest zobowiązany sprawdzić wizualnie stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń przesyłki należy spisać protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Wszelkie reklamacje z tytułu uszkodzeń mechanicznych będą uwzględniane wyłącznie na podstawie protokołu reklamacyjnego.

Kupujący może składać sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem adamushurt@op.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail kupującego, nr telefonu, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Prosimy o dokładne zabezpieczenie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.

UWAGA! Pakowanie paczek do klienta odbywa się pod nadzorem kamer przemysłowych. Ze względu na ograniczone możliwości techniczne reklamacje ilościowe i jakościowe można zgłaszać do 10 dni kalendarzowych od chwili otrzymania przez Państwa towaru. Po tym czasie takie reklamacje nie będą uwzględniane. Reklamacje ilościowe i jakościowe prosimy przesyłać mailowo na adres adamushurt@op.pl

W przypadku stwierdzenia przez nas jakichkolwiek niezgodności wynikających z naszej winy pokrywamy wszystkie koszty związane wymianą lub dosłaniem do Państwa produktów.

6. Postanowienia końcowe:
Korzystanie z usług sklepu adamushurt.pl jest jednoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu.
Właściciele sklepu zastrzegają sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu bez podania przyczyny. Zmiany obowiązują od momentu zamieszczenia na witrynach sklepu.


Do góry